CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, February 27, 2011

T O D A Y :(

S E D E H :(
hari nie ,tadi saye ngn mmbe saya *AMALINA RUBANI <3 and  NABILAH  ZUKIFLEE <3 same same pegi study oopsss terlupe pulak MUIZ a.k.a amy ,saye ta taw name dy sape ,sory amy .hurmm kami study dgan riang gembira :)) tapi balek ue ak boleh pulak terpikir nk jumpe *si DIA then ,tanpa berfikir panjang call la dy before that ak nmpak dy onl FB tapi itu bkan dy .ske aty la ak ta amik port .abes ue ak call dy .dy ckap dy ontheway nak pegi banda .oke fine saya percaye jea dalm mase yang same saye tgh lepak lepak dagn al,and akk .then saya balek .dalam mase yang same niat saye nak berjumpe dgn*si DIA ialah nak cakp yang saya nak clash dgn dye .saya sampai rumah jea saye dapt call daripada *AMALINA RUBANI dy mngatakan bhwe dy and all yg lepak same same tadi nampak *si DIA tgh maen sofball .ya allah serta merta air mata mengalir dgn sndrinye :(meena ,saya bukan menagis sbb clash dgn dy ,saya nges sbb dy snggup tipu saya saya tak tahu nak ckap ap .ap yang mampu saya buat ialah NANGISS .sory meena ak ta tahan nk lpaskan sume nie .satu satu cara yang terbaek ntuk ak lpaskan sume nie ialah nangiss .sblah malam pulak *si DIA sbuk nk txt saya  ,and baru sibukk nak tnye knpe mntax clashh .argghh !saya sangat benci orang yang tipu saya tanpa sbb yang kukuh !plese la ak ta suke oke !!!igat tue !yang penting jangan buat perempuan lain oke ?ak da tau da yang kw da usha prempuan lain .and budak itu sangatt SEKSI tu yang kw nak sngat amek la !ak ta ksahh .pegi .tapi jangan buat dy mcm nie oke ?da laa .hopefully sangat kw ta buat orang lain cm nie :)
all my follower <3
byebye take care :)

No comments:

Post a Comment